Hverdagen​

​Hverdagen på Lyngby Friskole handler om, at børn og voksne har en god, tryg og lærerig dag. Alle indgår vi i et fællesskab, hvor nogle skal undervise og andre skal lære. Alle skal vi imidlertid drage omsorg for hinanden og respektere hinanden. Fælleskab for os handler om, at alle føler, at de er en betydningsfuld del af noget større og at alle føler, at de kan gøre en forskel på skolen. Det handler også om, at alle respekterer hinanden og hinandens forskelligheder og forstår, at vi alle sammen er forskellige og lige meget værd. Dét giver en god og tryg hverdag i skolen - det bedste fundament for optimal læring samt børn og unge i trivsel.

Vi evaluerer løbende elevernes trivsel og udvikling både fagligt og socialt. Det gør vi sammen med eleven selv og forældrene. Sammen aftaler vi, hvilke mål der skal opstilles, og hvordan de skal nås. Dermed får hver elev selv indflydelse og medansvar for sin egen udvikling og indlæring.

Kontakt skolen

Ring til Lyngby Friskole på: 4588 7576

eller send en mail til kontor@lyngbyfriskole.dk

Henvendelser besvares hurtigst muligt.

Lyngby Friskole

CVR​: 54933614